Måndag

Hade kort dag på jobbet idag och slutade 13.15, skönt! Tog en runda på stan när jag kom hem utan att fynda något. Tråkigt. :-/ Får se om lusten ligger på för att prova klänningen på VeroModa imorgon innan jobbet.

Johanna skickade ett glädjande sms precis och berättade att vi fått mail från våra lärare och att vi nu är helt klara med allt!!! Fy fan vad skönt säger jag bara!!! :-) Efter midsommar firar vi Johanna!!

Ida hade skrivit på sin blogg att hon skulle ut och springa ikväll. Duktig hon är!
Själv har jag bara varit till vallen och kikat på ADFK och nu sitter jag hemma i soffan och har precis ätit glass och jordgubbar. Men så har man ju ett skit knä som sätter stopp för allt också. Men på onsdag ska jag till Johan och förhoppningsvis kan han tala om vad det är som är fel.
Känns inge vidare att inte kunna träna. :-(
Men det var ändå väldigt gott med lite glass och jordgubbar!


Kommentarer
Postat av: Ida

Tror det var den kopp med kaffe jag drack precis innan som gjorde att jag fick världens energi :)

2012-06-19 @ 12:23:10
URL: http://idalind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0