Afrodans

Även denna dag har bestått av tentaplugg och imorron mellan 9-13 ska tentan skrivas. Känns såsodär faktiskt, har verkligen haft svårt att motivera mig till att plugga så det får helt enkelt bli ett sista ryck ikväll och sen hoppas på det bästa imorron.
Tog en runda på stan idag också, man blir så trött av att bara sitta inne och läsa och läsa. Lite fynd blev de, ny mascara, två par nya fotbollstrumpor och ett nytt löparset.

Ikväll var jag iväg och testade afrodans för första gången, skönt att göra de med laget så man slipper skämma ut sig inför massa okända människor. ;-)  Skoj var det iaf och de kommer säkert gå bättre nästa gång. Tack Natta för att du hade pass med oss!!

När jag kom hem hade Åke gjort våfflor, mums! Perfekt att komma hem och sätta sig och äta direkt. Nu har jag duschat och ska som sagt ta tag i plugget igen. Ett sista ryck!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0