En blä dag

Trots fint väder ute med sol känns de här som en blä dag för min del. Det blåser ute, jag måste plugga, dessutom vakna jag på helt fel sida idag. I mina ögon är den här söndagen en riktig blä dag just nu. Gillar de inte! Om knappt tre timmar har vi träningsmatch och jag är inte ett dugg taggad eller sugen just nu. =/
Skulle helst av allt krypa ner under täcket och somna och hoppas att morgondagen blir bättre. Inte för att dagen varit dålig så, men jag har varken lust eller motivation till att ta tag och göra någonting alls.
Nåja de ger sig väl, lite kaffe och lunch kanske lättar upp humöret och jag vet ju av tidigare erfarenheter att lusten att sparka boll brukar komma bara man kommit till samlingen och träffat laget. Tur att det bara är träningsmatch, att varken känna sug eller tagg till match hade jag inte accpeterat när väl seriematcherna börjat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh äntligen har jag din bloggadress igen!! :)

La till dig på bloglovin så nu ska jag inte missa ett enda inlägg! ;)

Hur mår du?? :)

Vi hade det super mysigt i åkersjön ihelgen, dock var vädret jätte tråkigt. Men fjällen är ju alltid fjällen ;)

Jag jobbar tyvärr hela påsken och Fredric har jour, så himla tråkigt! :( hur länge blir ni uppe i bakvattnet?

Fredrics mamma å pappa har stuga uppe på önnrun :)

Hoppas allt är toppen med dig!! :)

Kramar

2012-03-26 @ 23:41:31
URL: http://ariiba.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0