Onsdag 16 maj

Idag är det onsdag och på fredag ska uppsatsen lämnas in...gah vad fort tiden har gått. Suttit och läst igenom uppsatsen idag och nu ska jag strax fixa lite små ändringar.
Svärfar kom hit och drack lite kaffe på förmiddagen, skönt med ett break men misslyckades totalt med kaffet - blaskkaffe blev de. Usch! Men ja de gick ju och dricka iaf. Kanske lyckas bättre sen vid tre.
Ikväll ska vi grilla hos Åkes syster och hennes familj, ska bli mysigt, älskar att grilla, det är så himla gott!! Bland det bästa med sommaren tycker jag!

Imorgon är det torsdag, röd dag och Åke är ledig, undra vad vi ska hitta på då. Planen är att uppsatsen ska va så gott som klar redan idag så man slipper sitta hela dagen imorgon. Vore skoj att hitta på nått, frågan är ju bara vad. Mitt förslag om att vi skulle åka till lager157, men lät inte riktigt som de gick hem hos sambon. :-/
På kvällen ska jag iaf träna, se hur knät känns...matcher både lördag och söndag i helgen, men som det känns just nu ska nog inte mitt knä spela någon match alls. :-/

Slut på rasten, åter till uppsatsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0