Onsdag 30/5

Solig dag även idag, men lika värme som förra veckan är det inte, men egentligen gör det inte så mycket. Har nämligen tillbringat gårdagen och ska så även idag inne på skolan med slutseminarium på uppsatsen och idag är det redovisning av affärsutvecklingsplanen. Men efter idag är det bara finliret kvar med justeringar av uppsatsen och ev rest på affärsutvecklingsplanen.

Det känns helt sjukt att vi om en vecka är klara och tar examen. Sen får man några dagar ledigt innan det är dags att börja jobba igen.
Mina två kusiner tar  studenten nästa vecka också, vilket får lilla mig att känna mig väldigt gammal... ;-)

För övrigt har det inte hänt så mycket sedan sist, all ledig tid tillbringas med träningskläderna på och en fotboll framför sig. Peppar peppar tar i trä så har jag faktiskt inte känt av något i knät på några dagar nu. Ikväll är det match igen, borta mot St. Skedvi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0