Höstnytt

Ledighet är skönt och just den här veckan är jag ledig både idag och imorgon. Startade helgen med att klippa och färga håret hos Malin vid åtta, ingen sovmorgon här inte. Blev i vilket fall riktigt nöjd och trivs super bra i min nya hårfärg :-)
Nu har jag varit förbi hos Jessica och hämtat Linns nya tv-bänk. Fick även träffa hennes nya lilla kattunge, så himla söt :-) Har även hunnit med att boka in pass på gymmet till nästa vecka och shoppat lite på stan. Outfiten till morgondagens party är så gott som klar, vilket känns väldigt bra, dock oväntat eftersom jag aldrig brukar veta vad jag ska ha på mig.

Har bokat tvättstugan vid fyra också, kul fredagsnöje man har ;-) Men det ska bli skönt att tvätta bort lite sommargrejer, jackor och annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0