Lördagkväll

Fruktansvärt seg dag på jobbet, de tyckte vi alla tre! Själv kände jag mig mest flummig och gick hem med känslan "vad har jag gjort för vettigt idag? Förutom att fylla special öl hyllan" Ja ja alla dagar kan inte va på topp jämt.

Soffan har varit med sällskap sen jag kom hem vid tre, illa...hade ju faktiskt tänkt ta mig i väg på gymmet. Har inget att skylla på mer än lathet faktiskt!!!
Sambon har somnat i soffan....funderar allvarligt talat på att skippa filmen den siste samurajen och ta med hjärtat till sängen och göra kväll.
Är inte de lite pensionärsvarning ändå? Halv elva en lördag kväll?
Kanske...fast jag ser det mest som okej, han har jobbat natt och sov knappt 2 timmar efteråt och jag var uppe vid sex och städade stan för laget.
Bästa är ju att Frida tar morgondagen och jag får sovmorgon. Gött! Måste bara ge all tacksamhet till världens bästa som följde med och städa imorse! Love you!! <3

Nä nu riktigt hör jag hur sängen ropar. Godnatt på er!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0