Hej världen

Idag är jag ledig och tog mig en välförtjänt sovmorgon och klev upp närmare halv tio. Förkylningen från förra veckan börjar ge med sig nu och det är skönt! Lite tråkigt bara att det första man ser när man går ut på FB är att en kille hemifrån Lit dött i en trafikolycka i Uppsala.

I fredags efter jobbet fick jag och mina arbetskamrater varsin ros av chefen :-) Riktigt roligt och mycket uppskattat!! Tack för den!

I lördags hade vi fotbollsavslutning, blev en heldag som började i Västerås på Arosfortet :-) (Liknade fångarna på fortet) Mitt lag BGG "Blue Girl Group" vann :-)
Senare blev de middag på Visenten och fortsatta lekar och festligheter i klubblokalen! Tack allihopa för en toppen dag och kväll!!
Men nu ska det bli skönt med lite välbehövlig vila från fotbollen, riktigt känner hur skönt det ska bli.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0