Mini semester igen

Helgen i Uppsala var riktigt bra :-) På lördagen när Åke körde rally fick vi riktigt kalas väder, så solen värmde skönt i den annars kyliga temperaturen. Var en riktigt fin morgon när vi åkte till Sundby Säteri.
Dock märkte jag att converse inte var dom optimala skorna denna dag och jag frös om fötterna hela dagen. :-/
Kvällen tillbringade vi tillsammans med Karolin och Glenn, med middag och sen bio, då såg vi TED. Var lite skeptisk till filmen men är ändå glad att jag såg den för gud vad jag skratta. Vilken sjuk film. Haha!!

Söndagen började lite mindre bra när vi fick köra hjärtstartare på bilen. Blev en runda i köpcentret i Gränby sen och jag köpte årets första julklapp.
Vi hade i vilket fall en toppen helg och nu är vi ute på minisemester nummer 2. Den tar vi norrut och i fina Jämtland :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0