Uppdatering...??

Oj oj, klent med uppdatering här märker jag. Sommaren är snart slut och usch vad rysligt fort det har gått tycker jag. Sommaren har gått lite i festivalens tecken i år för vår del faktiskt. Och det hela startade i Norrköping och Bråvallafestivalen som var sjukt grym! :-) Jag och sambon bodde på hotell i Linköping och där åkte vi gratis spårvagn och lokaltrafik till och från festivalen, ASBRA!! Visst fanns de lite mindre bra grejer, lerigt, låååång kö till ölen, förvirrade människor som sålde ölen, inget toapapper i på bajamajorna och vädret såklart, de hade gärna fått vara något bättre.

Men vi fick se en hel del riktigt bra artister :-) In flames, Nause, Takida, Johnossi, Volbeat, Avicci, Thåström, Danko Jones, Green Day och helgens stora höjdpunkt RAMMSTEIN :-D

Innan hemfärden på söndagen tog vi en dagsutflykt till Bergs slussar. Otroligt mysigt där med båtar, sol och glass :-)

 

In Flames & Johnossi

RAMMSTEIN

Öl och popcon i kvällsolen på fredagen

 
 Green Day
 
 
 
 
Nause
 
 
AVICCI - så sjukt mycket folk
 
 
VOLBEAT

Börja regna en bit in på VOLBEAT, på med regnställ haha
Regn kan verkligen dra ner stämningen ibland :-(
 
 
 
Glassar i Bergs slussar, mumsigt!
 
 
 Bergsslussar
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Fan Marina, du é ju lika klen som mig på att uppdatera bloggen men det är ju skönt att man kan läsa om senaste halvåret på en sida ;) haha!!

Verkar som allt é bra med er, är du klar med plugget?

Här i Åre regnar det bara, hade två veckors semester i juli och då var vi i Norrköping med Eriks familj, jättemysigt och mycket bra väder.
Snart semester igen 2 veckor, sen jobbar jag bara ett par månader till innan jag blir mammaledig igen =) i advent kommer det en unge till och Maja ska bli storasyster, men det kanske din mamma redan har talat om för dig?! träffade henne på en fotbollsmatch i försomras. Vi hörs, ha de bra, kram

2013-08-11 @ 21:52:50
URL: http://linabloggar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0