Regniga söndag

Söndagen började bra med någorlunda skapligt med sol och skönt väder ute. Tog mig äntligen i kragen och pallra mig upp till gymmet, första gången på flera flera månader. Sedan gruppassen försvann har jag knappt varit där. Fotbollen har väl tagit tid liksom jobbet också men de är väl billiga undanflykter egentligen. Men bara bindningstiden gått ut blir de nog byte av gym för min del. Vill ha gruppassen!!
Invigde iaf mina nya skor som legat i kartongen hela sommaren. Och vilka skor, super sköna och snygga!! :-)

Nu regnar de på rätt bra ute, har krupit upp i soffan med ett glas vin och kollar på damallsvenskan på tv, Göteborg - Malmö. Imorgon väntar tvätt och städ dag plus att de ska lämnas blod. Har två dagar kvar att jobba innan de blir en veckas semester plus fyra lediga dagar till :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0