Julen 2013

Julen firades här nere i år och äntligen är vi i fas med Åkes systers familj och kan fira jul tillsammans med dom. Var en mysig jul med massor av mat, julgodis, klappar och tomte såklart. :-) 
Ganska less på julmat nu faktiskt....haha 
Mycket kortspel blev det också, framförallt plump där det för ovanlighetens skull gick bra för mig och inte kom sist en ända gång ;-) 

I år fick jag också bästa julklappen någonsin av min kära sambo, nämligen en fotbollsresa. Otroligt oväntat och shit så glad jag blev. Att åka iväg och kolla på nått av mina favoritlag ute i Europa har länge varit en dröm och nu kommer den gå i uppfyllelse. Tack älskling för julklappen! :-) <3 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0