En tisdag

Lite små frusen efter kvällens fotbollsträning har jag nu stoppat i mig lite fika och krupit upp i soffan och in under filten. Här kommer jag tillbringa resten av kvällen innan det är dags att förflytta sig till sängen. Imorgon väntar nämligen en dag på jobbet.
Tisdagen har varit en blandning mellan motion och slappande i soffan. Började dagen med en 6.6 km morgonpromenad med Frida. Var helt perfekt promenad väder med knappt -3 på termometern. :-)
Åt en god frukost hemma med sambon och sen soffslappande tills skidorna på tv började. Halv fem drog jag på fotbollsträning, super kul och även nu perfekt temperatur ute. Dock blev jag frusen när jag cykla hem. Och ja nu ligger jag här under filten, nu återstår bara att se om de är nå bra på tv eller om man ska slå på en film istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0