Fredag i ledighetens tecken

Idag har jag varit ledig, inte alls så dumt. Efter att ha fått i sig frukost och diskat upp diskberget gick jag upp till gymmet. Har äntligen tagit tag i träningen igen, nu efter förkylningen försvunnit. Känner mig aspepp! Tummen upp för de! På jobbet har vi börjat prata om att anmäla ett lag till Blodomloppet i maj. Vore jätte kul om vi fick ihop tillräckligt med folk :-) Har inte sprungit ett löparlopp på flera år så det är väl på tiden kanske.
Testade lite nya mellanmål efter träningen också, en skål med keso, apelsin och linfrön och en med apelsin och vaniljkesella. Både funkade riktigt bra :-) men den med kesella var min favorit, kanske för att jag aldrig varit ett jätte stort fan av keso.

Efter att Åke kommit hem från jobbet idag åkte vi till Sala. Vintermarknad där i helgen så då kan de ju va trevligt att åka dit och kika lite. Även om det ofta är samma samma överallt. Köpte i vilket fall 14 par strumpor. Som alltid när jag är på marknad.
Blev middag/fika på Johanssons Café och sen gick vi till intersport som börjat sin vinterrea. Jag skulle köpa nya pjäxor till längdskidorna, dessvärre hade dom inga jag ville ha. Köpte istället tröjan/jackan som jag tittat på förut, som till min lycka var på rea :-)

Men nu popcorn och crime fredag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0