Vårkänslan infinner sig

Idag har vårkänslorna verkligen infunnit sig. Det har varit riktigt kalasväder med blå himmel, någon plusgrad cch sol som värmer. Det är en härlig tid vi går emot nu, vårvintern en av mina absoluta favoriter! Vi tillbringade vår förmiddag ute hos Daniel och Lina och jag fick äntligen se deras nya hus, jätte fint. Tog oss en promenad med barnen och njöt av finvädret. :-)
Längade efter mamma och pappas altan idag också när vi gick där i solen, vad varmt och skönt de hade varit att sitta där emot husväggen med en kopp kaffe. Fina minnen man har därifrån, när man va liten och åt mellis där tillsammans med mammas dagbarn. De va tider de! :-) 
 
Helgen har också varit bra, i lördags jobbade vi båda två och senare på eftermiddagen sålde Åke den fina röda pärlan. En liten tår kom faktiskt för jag gillade verkligen den bilen, vår "Blixten McQueen"-volvo. ;-)
Tänk att man faktiskt kan få känslor för en bil, konstigt men sant.
 
I söndags tillbringade jag förmiddagen med att heja fram våra duktiga svenskar i VM-sprinten. Två silvermedaljer är verkligen inte fy skam! Bra jobbat! Drog iväg och träna med laget på eftermiddagen, mycket planka blev de och de känns idag, precis som de ska. =)
 
Vår översnöade lilla pärla från höstforum i Vemdalen 09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0