Jämtland kära Jämtland.....

....Tack för att du finns ! :-)

Njuter till fullo av att få tillbringa några dagar på hemmaplan i Jämtland. Vädret visar sig från sin bästa sida och i torsdags jag jag tillbringat hela förmiddagen i solen :-) I love it!
Kom upp i onsdags och blev upphämtad av mamma på stationen, blev en snabb runda på stan för att fixa hennes ärenden och vi hann också med en mysfika på "weddan" :-)
Grillat på middags menyn, följt av målning för mamma och pappa och lite racketspel för oss systrar som resulterade i mycket skratt. :-)

Förutom att tillbringa torsdagen i solen var jag ner och försökte fynda lite på loppisen som va på dagis. Blev dock bara två halsdukar till mig (kändes ju välbehövligt just nu ;-P ) men hitta lite till mina tjejer hemma som jag hoppas ska passa. :-)
Eftermiddagen tillbringa jag tillsammans med finaste Jannike. Blev picknick i de gröna med sallad och vin, alltid lika trevligt :-) Sen på kvällen blev de fotboll med pappa. Derby mellan Ope och Brunflo, vinst för Ope med 6-0 :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0