Låååångfredag

Måste börja med att säga GLAD PÅSK!! Hoppas alla får en fin påsk med god mat, godis och såklart underbart påskväder med massor av solsken! :-)

Jag har en dag kvar att jobba den här påskhelgen men sen är jag ledig hela nästa vecka och det ska bli otroligt skönt. Imorgon efter jobbet åker vi upp till vårt vinterparadis Bakvattnet. Som jag längtar!! :-)

Igår eftermiddag på jobbet började jag känns av halsont och idag är de fortfarande känningar i halsen, vilket inte känns kul med tanke på den ledighet som väntar. Men får äta massor med vitaminer och köra på huskurer så kanske man skrämmer bort den eventuella förkylningen.
Är riktigt fint väder ute så ska nog ta en promenad idag iaf, kan inte ligga inne under filten hela dagen. ;-)

Längtar tills vi kommer upp imorgon och jag får krama om min söt syster igen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0