Hej & Hallå

Oj oj, här har det varit dåligt med uppdatering senaste månaden. Men har varken haft tid eller lust att blogga och inte haft nått att skriva om för den delen. För vem ville gentligen läsa om att jag jobbar, jobbar och jobbar lite mer? 
Vad har då hänt sen sist? Ja inte mycket egentligen, men vi drar en liten kortis om vad som hänt sen sista bloggningen. 
 
Dagarna efter min födelsedag bestod av att äta tårta, bli firad, äta mer tårta och bli firad igen plus att vi var och firade annat folk. Lördagen efter min födelsedag var vi bjudna på "60-årsfest". En mycket trevlig tillställning med massor av god mat. Och på söndagen hade jag och Åkes syster gemensamt födelsedagsfirande. Kan säga att jag var sjukt less på tårta efter den veckan. :-P 
 
Sedan sist har vi också hunnit med att besöka på Brages hemmapremiär där dom mötte Östersunds FK. Sjukt mycket folk, men efter mycket stök och strul kom vi tillslut in efter att ha missat några minuter av den första halvleken. Dessvärre var det en tråkig fotbollsmatch men tycker nog att ÖFK var värda att få med sig tre poäng, iaf sett till hetaste målchanserna. Som förövrigt var jäkligt sällsynta från båda lagen. 
 
Vår Valborg tillbringade vi ute i skogen hos Kim tillsammans med Johanna och c/o, en trevlig kväll =) 
Den första maj hade vi seriepremiär och derby med fotbollen, en ursäkta, jävla skitmatch som slutade med ett skadat knä och uddamåls förlust. :-( 
Missa matchen efter och fick ställa upp på den tredje då vi var dåligt med folk, knät höll, och skönt va väl de!! 
 
I lördags tillbringade jag lördagskvällen hos Johanna tillsammans med Sofie. Tacopajsmiddag, chill på balkongen, vin, skratt och surr.
Sverige tog VM-GULD på hemmaplan!! Toppen jobbat av er grabbar!! :-) Stolt supporter!! WHIOO!!
 
I måndags gick blodomloppet av stapeln i Borlänge. Jag och tjejerna på jobbet hade anmält lag "Wolfpack" :-) 5km stod att avverka och jag kände mig osäker både på knät och foten (som jag lyckades vricka på fredagen), men både höll och hela runda kändes riktigt bra. Jag och Ingela hittade ett tempo som passade oss super bra och jag fick en tid på 33:09 så jag är supernöjd! 
Vädret var med oss hela dagen och kvällen, och efter loppet fick vi en picknickpåse som vi verkligen njöt av i kvällsolen. :-) Tack tjejer för en super trevlig kväll!! 
 
Slänger upp lite bilder från mobilen senare. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0