Kombinationer....

Lördagkväll, gräsänka, rastlöshet, vin och en känsla att veckan bara försvunnit, ja så kan man sammanfatta kvällen. 
Måndag-onsdag var jag på smak och sensorik kurs på Skarpö. Tre dagar med massor av skratt, ska tilläggas för jag tillbringade dagarna tillsammans med främst tre otroligt roliga personer. Dagarna innehöll också massor av inspiration, kombinationer och jag lärde mig massor. Trött i huvudet när man kom hem så en ledig torsdag satt inte alls fel. Har hunnit med två dagars jobb också och nu väntar två lediga dagar. 




Ikväll är jag gräsänka, sambon är på kryssning och jag har mest tagit det lugnt, kollat på film, druckit vin och ätit lite popcorn. Skön lördagkväll med andra ord. Imorgon ska jag göra ett försök att va lite effektiv och städa ihop lite här hemma. 





Kommentarer
Postat av: Jannike

Nu va det läääääängesen jag kommenterade nått i din blogg. Alltid lika roligt att följa bloggen och se vad som händer för dig =) Härligt att utbildningen var bra!!

Saknar dig gumman! Puss & Kram /Jannike

2013-11-10 @ 16:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0