What to do?

En ledig onsdag i november, ute skiner solen och jag ska strax ge mig ut på en promenad. Drömmen vore att det låg vit och fluffig snö på marken för det hade verkligen varit helt perfekt nu när solen skiner. :-) 
 
Lediga dagen innehåller annars inga speciell planer, tänkte köpa tredje julklappen senare idag och sen i eftermiddag sparka lite boll med laget. Fast egentligen är jag rätt omotiverad till fotbollen just nu. Precis som vanligt behöver jag mer än en månads uppehåll ifrån den för att kunna sakna den. Men missade mötet förra veckan så kanske kan va bra att gå dit och se vad som blev sagt. Känner mig förövrigt väldigt kluven över hur jag ska göra nästa år, spela eller inte spela. Fotbollen har alltid funnits där, jag har alltid spelat, även om jag varit sjukt less på den. Om jag väljer att inte spela, vad ska jag göra då? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0