Torsdag.....

Torsdag och tredje lediga dagen den här veckan är till ända. Imorgon väntar jobb igen, en kort dag vilket passar mig perfekt, eftersom tänkt lag ihop lite god middag till mig och sambon. :-) Har länge längtat efter en stor köttbit och ett glas rödvin och imorgon ska de bli av. :-) Behöver jag säga att jag längtar?! Haha

Har haft tre rastlösa lediga dagar där jag inte kunnat ta mig i kragen och göra nått vettigt. Allt har bara känts tråkigt! Igår bakade jag iaf bröd på morgonkvisten. Kändes dock som jag misslyckades då jag tyckte brödet blev degigt. Idag har jag däremot kommit iväg på både morgonpromenad och senare på dagen en promenad till dalahästen för lunch med bröderna Adeen. Pannkakstorsdag :-) 
Fotbollsträning har jag också hunnit med nu ikväll. Skönt att de bara är 2 matcher kvar nu, less less less!!! 

Nu ska jag dricka te och äta fruktsallad med vaniljkvarg :) mums!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0